vrijdag 25 februari 2011

Weer aan de slag

Na een tijdje alleen maar digitaal bezig te zjn geweest, ga ik toch maar weer eens aan de scrap. Samen met Jacq, Do, Mark en Ineke gaan we aan de sketch! Ik heb er vreselijk veel zin in en ben in Doorn papier gaan kopen. Ik had natuurlijk niets in de kast liggen LOL.

Ben daarom de kasten maar eens aan het opruimen. Mijn huiskamer is nu dus één grote scrapzooi! Maar ja, het is wel eens goed om te kijken wat je allemaal in de kast hebt, zodat je niet altijd naar de winkel hoeft te rennen.

Samen met Jacqueline heb ik al een canvas gemaakt. Hij is heel erg leuk geworden, maar anders dan gepland! Daar zit een heel verhaal achter, maar dat is me te lang om te schrijven. Nieuwsgierig naar het verhaal? Vraag het gerust aan Jacqueline, die is volledig op de hoogte hahaha.

Maar hier is ie dan!!!!! Opa Behrens, de man die graag "vieze" praatjes had en gek was op Comedy Capers.



1 opmerking:

  1. Marga wat een leuk blog heb je en ik vind je canvas van opa helemaal geweldig!!!!
    op naar onze eerste scrapvrijdag volgende week :-)))

    groetjes
    Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen